Wij hebben antwoorden
Gebruik deze tekst om informatie over uw merk met uw klanten te delen. Beschrijf een product, deel aankondigingen of verwelkom klanten in uw winkel.
Veelgestelde vragen
Verzending
Hieronder vindt u enkele veelgestelde vragen over verzending en retourneren
Waar verzenden wij naartoe?
Rhinokey biedt wereldwijde verzending aan. Zie een volledige lijst hier.
Al onze pakketten worden verzonden met PostNL, Deutsche Post, DHL, FedEx en UPS.
Als u twijfelt of we naar uw land kunnen leveren, neem dan contact op met ons team via info@rhinokey.co. Zij zorgen ervoor dat we bij u leveren!
Waar is mijn bestelling?
Zodra je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail met je ordernummer. Kort daarna krijg je een andere e-mail met je trackingnummer.
Houd er rekening mee dat de trackinglink enige tijd kan duren om te updaten. Deze wordt meestal actief zodra het pakket in jouw land aankomt. Afhankelijk van je locatie kan dit tussen de 2 tot 14 dagen duren—meestal sneller voor landen dichter bij Nederland.
Je lokale vervoerder verzorgt de laatste levering. Als de tracking niet meteen wordt bijgewerkt, maak je geen zorgen—je bestelling is nog steeds onderweg, per lucht of over de weg.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
U ontvangt uw bestelling binnen de geschatte tijd die u op de productpagina kunt vinden.
Een track en trace nummer wordt naar uw e-mail gestuurd. Voor alle verzendtijden zie deze pagina.
Hoe volg ik mijn bestelling?
Al onze pakketten worden verzonden met PostNL, Deutsche Post, DHL, FedEx en UPS.
U ontvangt uw tracking nummer per e-mail nadat uw bestelling is verzonden.
Alle internationale pakketten kunnen worden gevolgd via de website van uw lokale postbedrijf zodra ze in uw land zijn aangekomen.
Als u problemen ondervindt bij het volgen van uw pakket, stuur dan een e-mail naar info@rhinokey.com
Wat is het retour- en terugbetalingsbeleid van Rhinokey?
Wij bieden een retourbeleid van 30 dagen voor alle bestellingen, zelfs als het product is gebruikt.
Klik hier om ons retourbeleid te bekijken.
Foto-evidentie moet worden verstrekt wanneer u ons op de hoogte stelt van onvoorziene fouten of breuken. E-mail ons.
Wat moet ik doen als ik een fout heb gemaakt in mijn verzendadres?
Als u een fout heeft gemaakt in uw verzendadres, stuur dan binnen 2 uur na het plaatsen van uw bestelling een e-mail naar info@rhinokey.com . U moet de onderwerpregel 'CHANGE OF ADDRESS' invullen en uw volledige naam, ordernummer en het juiste verzendadres opgeven.
Bestellingen
Hieronder vindt u enkele veelgestelde vragen over bestellingen
Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?
Als u uw bestelling wilt annuleren of wijzigingen wilt aanbrengen, stuur dan een e-mail naar ons hier binnen 1 uur na uw aankoop. De onderwerpregel van deze e-mail moet luiden 'WIJZIGING VAN BESTELLING' of 'BESTELLING ANNULEREN' en ons team zal snel bij u terugkomen.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.
Controleer alle mappen in je inbox, inclusief de map met ongewenste en spam e-mails. Als je je bevestigingsmail nog steeds niet kunt vinden, stuur dan een e-mail naar info@rhinokey.com (met je ordernummer) om te zorgen dat je het juiste e-mailadres hebt opgegeven tijdens het afrekenen.
Mijn bestelstatus is 'onvervuld', wat betekent dit?
Als de status van uw bestelling als onvervuld wordt weergegeven, betekent dit eenvoudigweg dat uw bestelling nog niet is verzonden, maar dat de betaling is gelukt. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail om te bevestigen dat uw bestelling is uitgevoerd en nog een e-mail met een trackingnummer.
Rhinokey Smartcard
Hieronder staan enkele veelgestelde vragen over Rhinokey Smart
Hoe verbind ik IOS Rhinokey Smartcard met mijn iPhone of iPad?
1. Knijp stevig(!) in de AAN/UIT-knop en houd deze vast totdat je een piep hoort.
2. Open de Zoek mijn-app op je ondersteunde iPhone of iPad.
3. Selecteer de "+" en tik op "Voeg ander item toe."
4. Zodra je Rhinokey Smartcard wordt gedetecteerd, tik je op "Verbinden." Kies een naam en emoji voor je Smartcard en tik vervolgens op "Doorgaan."
Hoe verbind ik de Android Rhinokey Smartcard met mijn telefoon?
1. Download en open de Google Find Hub-app op uw ondersteunde Android-apparaat.
2. Knijp stevig(!) in de AAN/UIT-knop en houd deze vast totdat u een pieptoon hoort.
3. Wacht minstens 1 minuut op het startscherm van de Find Hub-app totdat de Smartcard verschijnt.
4. Klik op "Verbinden" en volg de instructies.
Hoe laad ik de Rhinokey Smartcard op?
Kijk eerst naar de oplaadinstructievideo hierboven.
Elke 15W draadloze oplader die voor telefoons is ontworpen, werkt. Opladers bedoeld voor smartwatches zijn niet compatibel. Zorg ervoor dat je een compatibele stroomadapter gebruikt. Het aansluiten van de draadloze oplader op een laptop werkt niet altijd.
Aan de achterkant van de Smartcard zie je een klein draadloos signaalpictogram. Dat pictogram moet gecentreerd zijn op het oplaadstation—niet in het midden van de Smartcard zelf.
Wanneer correct geplaatst, zal de Smartcard een rood lampje tonen om aan te geven dat hij aan het opladen is. Zodra hij volledig is opgeladen, gaat het rode lampje uit.
Hoe kunt u het batterijniveau zien?
Wanneer uw Smartcard is verbonden met de juiste app, kunt u het batterijniveau onder de naam zien.
U ontvangt ook een melding bij een laag batterijniveau wanneer het tijd is om op te laden.
Hoe reset je IOS Rhinokey Smartcard?
Je wilt je Rhinokey Smartcard misschien om een bepaalde reden resetten. Volg de onderstaande instructies:
1. Zorg ervoor dat "Verloren modus" is uitgeschakeld in de Apple Find My-app.
2. Verwijder je Rhinokey Smartcard uit de Find My-app.
3. Scroll naar de onderkant van het scherm en tik op "Item verwijderen"
4. Er opent een samenvatting, tik op "Verwijderen" om te bevestigen. (Als het te lang duurt om het item te verwijderen, ga door naar stap 5).
5. Druk vier keer snel achter elkaar op de ON/OFF-knop van de Rhinokey Smartcard, houd deze bij de vijfde keer ingedrukt totdat je na ongeveer 6 seconden een beltoon hoort, laat dan de knop los. (Als er geen geluid is, herhaal stap 5).
6. Wacht 5 seconden. Houd vervolgens de knop 3 seconden ingedrukt, totdat je een geluidssignaal hoort, laat dan de knop los. De kaart is nu gereset en uitgeschakeld.
7. Wacht opnieuw 5 seconden, houd dan de knop 1 seconde ingedrukt om het weer aan te zetten. Op dit punt kan het opnieuw worden gekoppeld in de Apple Find My-app.
Hoe reset je Android Rhinokey Smartcard?
1. Zorg ervoor dat u de Smartcard uit de app verwijdert als u deze had verbonden (als dat niet het geval is, ga dan door naar stap 2). Klik op het tandwielpictogram naast de naam van de Smartcard. Scroll naar beneden en klik op "Verwijderen uit Find Hub".
2. Druk vier keer snel achter elkaar op de ON/OFF-knop van de Rhinokey Smartcard+houd deze ingedrukt bij de vijfde keer totdat u na ongeveer 6 seconden een beltoon hoort, laat dan de knop los. (Als er geen geluid is, voer stap 2 opnieuw uit).
3. Wacht 5 seconden. Houd vervolgens de knop 3 seconden ingedrukt totdat u een toon hoort, laat dan de knop los. De kaart is nu gereset en uitgeschakeld.
4. Wacht opnieuw 5 seconden en houd de knop 1 seconde ingedrukt om hem weer aan te zetten. Op dit punt kan hij opnieuw worden gekoppeld in de Google Find Hub-app.
Hoe kan ik een melding krijgen wanneer ik mijn Smartcard vergeet?
Open de Apple Zoek Mijn-app, tik op je Smartcard en scroll naar beneden naar "Meldingen".
Schakel "Melden bij achterlaten" in en kies eventuele locaties die je wilt uitsluiten van meldingen.
Hoe kan ik mijn Smartcard delen?
Open de Apple Find My- of Google Find Hub-app, tik op je Smartcard en scroll naar beneden naar "Item delen".
Vanaf daar kun je iemand toevoegen met wie je je Smartcard wilt delen.
Rhinokey Slim
Hieronder staan enkele veelgestelde vragen over Rhinokey Smart
Wat is Rhinokey Smart
Rhinokey Smart is een moderne traceerbare sleutelorganizer. Organiseer en stapel je sleutels op een manier die voor jou logisch is. Pak de juiste sleutel die je daar hebt geïnstalleerd. Je kunt je sleutels laten rinkelen met een app. Je kunt ook je telefoon laten rinkelen met je Rhinokey Smart door twee keer op de trackknop te klikken. Buiten bereik van je sleutels? Ontvang een melding. Het heeft een ingebouwde LED en multitool. Wil je op afstand een selfie nemen, dan kun je dat altijd doen met je Rhinokey Smart als afstandsbediening.
Waarom is Rhinokey Smart in de voorverkoop?
Rhinokey Smart is momenteel in de voorverkoop. Dit betekent dat we op dit moment niet op voorraad zijn. We streven ernaar om Rhinokey Smart binnen Q4 2024 te leveren. U wordt per e-mail op de hoogte gehouden. Profiteer van de extreem lage voorverkoopprijs.
Hoeveel sleutels kan Rhinokey Smart vasthouden?
Je kunt 1 tot 8 sleutels organiseren en stapelen. Dat komt omdat je twee zijden hebt om ze te installeren. Alle sleutels vouwen naar binnen toe, kies je kant. Als je een sleutel hebt met extra plastic eromheen, zoals een fietssleutel, kun je die ook meerekenen. Het minimum vereiste sleutelgat is 4 mm. De meeste traditionele sleutels passen. Als je autosleutels hebt, bevestig ze dan eenvoudig aan de meegeleverde lus aan het einde van Rhinokey. Dit is gemaakt van een flexibele stijve rubber die vrij kan bewegen.
Werkt Rhinokey Smart met iPhone en Android?
Ja! U kunt de gratis Chipolo-app downloaden in de Apple App Store en de Google Play Store.
Wat is het bereik van Rhinokey Smart?
Rhinokey Smart werkt door verbinding te maken met de Chipolo-app op je telefoon. Het bereik kan zich uitbreiden tot 210 ft (65 m) wanneer er een vrij zicht is van je telefoon naar de Rhinokey Smart.
Hoe lang gaat de batterij mee?
De batterij kan tot 2 weken meegaan bij normaal gebruik. Laad de batterij eenvoudig op met de meegeleverde USB-C-kabel en laad deze volledig op in 1 uur.
Problemen met uw Rhinokey Smart?
Het kan gebeuren dat uw Rhinokey Smart niet werkt zoals verwacht. Kijk of er een geschikte oplossing is voor uw probleem.
Vind een geschikte oplossing hier.
Rhinokey Titanium
Hieronder staan enkele veelgestelde vragen over Rhinokey Titanium.
Wat is Rhinokey Titanium?
Rhinokey Titanium is een veelzijdige multitool sleutelorganizer voor dagelijks gebruik, vervaardigd uit titanium. Het heeft een ingebouwde LED-zaklamp en verschillende functies voor dagelijkse taken. Met Rhinokey Titanium kun je je sleutels organiseren op de manier die het beste voor jou werkt en tot 8 verschillende sleutels stapelen. Zeg vaarwel tegen het rommelen met een traditionele sleutelhanger en het steken van sleutels in je zakken.
Hoeveel sleutels kan Rhinokey Titanium vasthouden?
Rhinokey® kan maximaal 8 sleutels bevatten, dankzij het unieke ontwerp dat gebruik maakt van "Chicago Screws" om sleutels aan te sluiten en te ordenen. Deze schroeven hebben een diameter van 4 mm, wat betekent dat ze geschikt zijn voor de meeste sleutelgaten.
Hoe organiseer ik mijn sleutels?
Rhinokey wordt geleverd in een functionele assemblagebox. Gebruik de box eenvoudig om je sleutels erin te leggen en stapel ze op elkaar.
Welk type sleutels passen?
Alle 2 mm standaard sleutels passen. U kunt ook dikkere sleutels met een plastic hoes erop opnemen. Grotere autosleutels kunnen aan de meegeleverde lus aan het einde van uw Rhinokey worden bevestigd.
Hoe kan ik mijn autosleutels aan Rhinokey bevestigen?
Als je autosleutels passen op Rhinokey, geweldig! Zo niet, dan bevat het ontwerp een maas in de wet waarmee je elke soort sleutel of accessoire kunt bevestigen.
Welke functies heeft Rhinokey?
Naast de belangrijkste organiserende mogelijkheden bevat Rhinokey ook een verscheidenheid aan functies zoals een HEX-sleutel, flesopener, platte schroevendraaier/pryer, liniaal en lus. Bovendien biedt de ingebouwde LED-lamp extra functionaliteit voor die donkere momenten.
Hoe werkt het ingebouwde LED-licht?
Rhinokey heeft een ingebouwde LED-lamp die perfect is voor het verlichten van sleutelgaten of donkere ruimtes. Het is eenvoudig om het licht te activeren met de knop aan de bovenkant. De batterij is vervangbaar door twee kleine schroeven te verwijderen.
Mag ik Rhinokey meenemen in een vliegtuig?
Ja, Rhinokey is ontworpen om te voldoen aan de TSA Carry-On vereisten.